Distributed Order Management (DOM)
Easy DOMZintegruj i scentralizuj przypisywanie zamówień dzięki systemowi Easy DOM, który optymalizuje przydzielanie punktów wysyłki. W tym celu wykorzystuje strategie orkiestracji omnikanałowej, które pozwalają zmaksymalizować wydajność i rentowność Twojej firmy oraz usprawnić Twój łańcuch dostaw.
Oprogramowanie koordynuje proces przygotowywania zamówień w rozproszonej sieci łańcucha dostaw
Easy DOM (Distributed Order Management System) to informatyczny system działający w chmurze, który optymalizuje wybór punktów kompletacji zamówień wewnątrz sieci magazynów i centrów dystrybucji. W tym celu kieruje się dostępnością asortymentu oraz zbiorem konfigurowalnych reguł dostosowujących się do modelu biznesowego firmy. System ten integruje i synchronizuje działania poszczególnych uczestników łańcucha dostaw: magazyny, sklepy, operatorzy 3PL, firmy transportowe, a także systemy ERP, platformy sprzedażowe oraz biura obsługi klienta. Easy DOM to wszechstronne oprogramowanie, będące doskonałym rozwiązaniem dla firm stosujących strategię omnikanałową, które zapewnia pełną widoczność asortymentu oraz usprawnia zarządzanie zamówieniami. Easy DOM stanowi odpowiedź na rosnące wymagania klientów oczekujących różnych kanałów sprzedaży i opcji doręczenia zamówień, (np. odbioru w sklepie lub dostawy do domu). Dzięki szerokiej gamie funkcjonalności zaprojektowanych w celu optymalizacji przydzielania zamówień oraz dbałości o wyjątkowe doświadczenia klienta (CX) Easy DOM może przyczynić się do maksymalizacji wydajności operacyjnej i rentowności Twojej firmy.
Zoptymalizowane wyznaczanie miejsca realizacji
Zamówienia są przypisywane automatycznie do odpowiednich punktów wysyłki w zależności od poziomu zapasów, wydajności roboczej każdego centrum i określonych kryteriów, takich jak optymalizacja kosztu wysyłki, czasu dostawy lub nadanie priorytetu względem innych zamówień. Proces orkiestracji dostosowuje się w ten sposób do wymogów modelu biznesowego, aby ograniczyć koszty i zwiększyć zysk.
Globalny widok stanu zapasów
Zarówno zbiorcze, jak i szczegółowe widoki poziomu zapasów dla każdego artykułu zapewniają dynamiczny, połączony w czasie rzeczywistym wgląd w dostępność i przepływ towarów w całym łańcuchu dostaw.
Wysoki poziom zadowolenia klienta
Inteligentna orkiestracja zamówień, pozwalająca zagwarantować bezbłędne i szybkie doręczenia zamówień, tworzy doświadczenia zakupowe dopasowane do wymagań klientów, które przekładają się na wzrost sprzedaży. Funkcjonalności zorientowane na obsługę klienta, takie jak monitorowanie statusu zamówień, możliwość wprowadzania zmian i natychmiastowe wsparcie w przypadku problemów, to czynniki wpływające na wzrost lojalności konsumentów.
Wielopoziomowa i omnikanałowa integracja
Połączenie wszystkich ogniw składających się na łańcuch dostaw sprzyja usprawnieniu zarządzania złożonymi scenariuszami w firmach dysponujących rozbudowanymi sieciami dystrybucyjnymi, które obejmują wiele kanałów sprzedaży i punktów wysyłki. System z łatwością integruje się z oprogramowaniem ERP, WMS oraz pozostałymi narzędziami informatycznymi, co zapewnia jego szybkie wdrożenie bez względu na rodzaj i wielkość prowadzonej działalności.
Oprogramowanie umożliwiające doskonałą integrację łańcucha dostaw
Distributed Order Management System Mecaluxu obejmuje szereg funkcji, które łączą i koordynują systemy w rozproszonym środowisku omnikanałowym, aby zwiększyć wydajność przygotowywania i wysyłki zamówień. Wykorzystując zbiór konfigurowalnych reguł, system rozproszonego zarządzania zamówieniami dostosowuje się do celów i potrzeb każdej firmy.
Katalogi
Distributed Order Management (DOM)
Zaawansowane oprogramowanie do zarządzania zamówieniami dla firm z wieloma centrami dystrybucji
Pobierz