Wsparcie techniczne

Wsparcie techniczne

Usługi w zakresie wsparcia technicznego i konserwacji maksymalnie zwiększają wydajność oraz dostępność magazynu.

Usługi w zakresie konserwacji

Wsparcie techniczne i obsługa klienta mające na celu zapewnienie maksymalnej dostępności magazynu

Usługa wsparcia technicznego Mecaluxu obejmuje szeroką gamę rozwiązań w zakresie konserwacji reaktywnej i prewencyjnej przeznaczonych do szybkiego reagowania na wszelkie prośby o pomoc na całym świecie.

Dzięki tej usłudze klienci Mecaluxu uzyskują dostęp do całkowicie spersonalizowanych planów konserwacji, dostosowanych do potrzeb firmy, aby zoptymalizować dostępność i wydajność magazynu. Składający się z wysoko wykwalifikowanych specjalistów zespół wsparcia technicznego wykorzystuje zaawansowane techniki diagnostyczne i nowoczesne narzędzia, dzięki czemu sprawnie i skutecznie rozwiązuje problemy.

Usługi Mecaluxu z zakresu konserwacji optymalizują dostępność i wydajność magazynu

Wsparcie techniczne Mecaluxu – zalety

  • Maksymalna dostępność: głównym priorytetem usług w zakresie konserwacji reaktywnej i prewencyjnej Mecaluxu jest zminimalizowanie nieplanowanych przerw i przestojów, aby maksymalnie zwiększyć ciągłość operacyjną magazynu.
  • Całodobowe wsparcie: dzięki stałej dostępności zespołu wsparcia technicznego Mecalux zapewnia swoim klientom minimalny czas reakcji, umożliwiający sprawne zarządzanie i rozwiązywanie problemów.
  • Działania zdalne i w siedzibie klienta: usługi Mecaluxu obejmują działania przeprowadzane zdalnie i wsparcie zdalne z planowanymi i awaryjnymi wyjazdami do magazynu klienta.
  • Globalna pomoc: obsługa posprzedażowa jest dostępna dla klientów Mecaluxu na całym świecie dzięki rozbudowanej sieci biur technicznych.
  • Doskonałość techniczna: zespół wsparcia technicznego i obsługi klienta składa się z techników i specjalistów doświadczonych w konserwacji prewencyjnej i rozwiązywaniu problemów związanych z systemami magazynowymi.
  • Dostosowane rozwiązania: plany konserwacji są całkowicie konfigurowalne i skalowalne, dzięki czemu dostosowują się do wymogów każdej firmy i ewoluują wraz z rozwojem jej działalności. Wymagany zakres dostępności można dostosować na podstawie dostępnych opcji (Office, Basic, Silver oraz Gold).
Wsparcie techniczne Mecaluxu przyczynia się do zminimalizowania czasu przestoju magazynu

Konserwacja reaktywna – usługi

Całodobowa pomoc i maksymalna szybkość reakcji w celu sprawnego rozwiązywania problemów

Wysoko wykwalifikowany zespół wsparcia technicznego Mecaluxu natychmiast reaguje na prośby o pilną pomoc ze strony klientów, mając na celu zredukowanie do minimum czasu przestoju magazynu i jak najszybsze przywrócenie normalnego działania obiektu. Całodobowa dostępność wykwalifikowanego personelu umożliwia szybkie i skuteczne rozwiązywanie problemów.

Interlake Mecalux provides clients with immediate technical assistance through its call center

Całodobowa telefoniczna obsługa klienta

Mecalux zapewnia stale dostępną linię telefoniczną, dzięki której klienci mogą natychmiastowo uzyskać pomoc personelu zajmującego się diagnozowaniem i rozwiązywaniem problemów z zakresu elektromechaniki i systemów sterowania. Technik przeprowadzający interwencję dokonuje wstępnej oceny zgłoszonego problemu i udziela porad mających na celu rozwiązanie zdarzenia lub podjęcie działań uzupełniających.

Remote support allows issues to be resolved by connecting to the affected equipment from afar

Zdalne wsparcie techniczne

Jeśli wykryte zdarzenie tego wymaga, specjaliści Mecaluxu mogą zdalnie połączyć się z systemami zarządzającymi w magazynie klienta za pomocą oprogramowania do zdalnego połączenia. Dzięki temu technik uzyskuje podgląd uszkodzonego urządzenia w czasie rzeczywistym i przejmuje nad nim kontrolę, aby w interakcji z urządzeniem zdalnie rozwiązać problem.

An Interlake Mecalux technical team travels to the client’s warehouse when required

Pomoc techniczna w siedzibie klienta

Jeśli pomoc telefoniczna i wsparcie za pomocą zdalnego połączenia nie są wystarczające do rozwiązania problemu, zespół techniczny Mecaluxu udaje się do magazynu klienta w najkrótszym możliwym czasie. Maksymalny czas reakcji zależy od wybranego zakresu usługi, chociaż zwykle wynosi od 2 do 6 godzin.

Konserwacja prewencyjna – usługi

Indywidualne plany prewencyjne zapobiegające przestojom magazynu

Usługi Mecaluxu w zakresie konserwacji i przeglądów mają na celu przewidywanie zdarzeń i ciągłą optymalizację magazynu, aby zapewnić maksymalną wydajność i wydłużyć żywotność systemów magazynowych. Działania zapobiegawcze są dostosowywane do potrzeb i wymogów klienta i minimalnie zakłócają normalne działanie magazynu, ponieważ działania zespołu technicznego są dostosowywane do harmonogramu i dynamiki operacyjnej pracy każdej firmy.

Pomoc techniczna w siedzibie klienta

Doświadczenie i wiedza Mecaluxu zawsze dostępne w magazynie klienta

Poprzez usługę obejmującą wsparcie na miejscu Mecalux zapewnia stałą dostępność zespołu technicznego specjalizującego się w zarządzaniu operacyjnym, monitorowaniu i konserwacji różnych automatycznych systemów składowania Mecaluxu w magazynie klienta. Omawiana usługa wzmacnia stabilność operacyjną instalacji, która osiąga bardzo wysoki poziom dostępności poprzez ograniczenie liczby awarii i przestojów.

Wsparcia oprogramowania – usługi

Rozwiązania w zakresie konserwacji i monitorowania optymalizujące wydajność oprogramowania logistycznego Mecaluxu

Usługi Mecaluxu w zakresie obsługi klienta obejmują różne zakresy wsparcia technicznego i konserwacji oprogramowania logistycznego, jakim jest system zarządzania magazynem Easy WMS. Umowy SLA o największym zakresie usługi zakładają całodobową dostępność techników oraz inżynierów oprogramowania przez cały rok, z czasem reakcji poniżej godziny.

Często zadawane pytania

Mecalux dysponuje szeroką gamą rozwiązań w zakresie konserwacji reaktywnej i prewencyjnej. Dzięki tym działaniom, które obejmują m.in. całodobowe wsparcie techniczne w celu szybkiego rozwiązywania awarii czy okresową konserwację magazynu, Mecalux zapewnia swoim klientom bardzo wysoki poziom dostępności swoich instalacji.

Tak, usługi w zakresie wsparcia technicznego i konserwacji Mecaluxu są dostosowywane do potrzeb każdej firmy. Klient może wybrać spośród różnych opcji świadczenia usługi w zależności od priorytetów, zakresu, dostępności, które najlepiej będą odpowiadać jego oczekiwaniom i charakterystyce jego działalności.

Dostępne opcje:

  • Office: dostępność personelu wsparcia technicznego od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00 (nie obejmuje dni wolnych od pracy).
  • Basic: dostępność personelu wsparcia technicznego od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 22:00 (nie obejmuje dni wolnych od pracy).
  • Silver: dostępność personelu wsparcia technicznego od niedzieli od godziny 22:00 do soboty do godziny 22:00 (obejmuje dni wolne od pracy, z wyjątkiem niedziel).
  • Gold:  całodobowa dostępność personelu wsparcia technicznego od poniedziałku do niedzieli (obejmuje dni wolne od pracy).

 

Tak, Mecalux oferuje swoim klientom opcje harmonogramu, które obejmują usługę całodobowego wsparcia technicznego dostępnego 365 dni w roku. Jednakże, firmy, dla których stała dostępność wsparcia technicznego nie jest niezbędna (np. ze względu na brak zmiany nocnej) mogą skorzystać z opcji o bardziej okrojonym zakresie, z ograniczonym czasem dostępności usługi obsługi klienta.

Dzięki rozbudowanej sieci wsparcia technicznego i obsługi klienta, usługi posprzedażowe Mecaluxu dostępne są dla klientów na całym świecie.

Tak, Mecalux dysponuje zespołem techników specjalizujących się w zdalnym wsparciu technicznym, który natychmiast reaguje na każdą prośbę o pomoc, kontaktując klienta z wyspecjalizowanym personelem, który przeprowadzi wstępną ocenę zdarzenia i podejmie próbę rozwiązania go. Jeśli rozpoznany problem tego wymaga, technik może połączyć się zdalnie z systemami kontrolnymi magazynu klienta, aby wyświetlić podgląd urządzenia, którego dotyczy problem i wejść z nim w interakcję w celu naprawienia awarii. Jeśli interwencja podjęta przez zespół wsparcia zdalnego nie będzie wystarczająca, zespół techniczny Mecaluxu uda się do magazynu, w którym należy rozwiązać problem, najszybciej jak to możliwe.

Zapytaj eksperta