Wsparcie techniczne
Usługi w zakresie wsparcia technicznego i konserwacji maksymalnie zwiększają wydajność oraz dostępność magazynu.
Usługi w zakresie konserwacji
Wsparcie techniczne i obsługa klienta mające na celu zapewnienie maksymalnej dostępności magazynu
Usługa wsparcia technicznego Mecaluxu obejmuje szeroką gamę rozwiązań w zakresie konserwacji reaktywnej i prewencyjnej przeznaczonych do szybkiego reagowania na wszelkie prośby o pomoc na całym świecie.
Dzięki tej usłudze klienci Mecaluxu uzyskują dostęp do całkowicie spersonalizowanych planów konserwacji, dostosowanych do potrzeb firmy, aby zoptymalizować dostępność i wydajność magazynu. Składający się z wysoko wykwalifikowanych specjalistów zespół wsparcia technicznego wykorzystuje zaawansowane techniki diagnostyczne i nowoczesne narzędzia, dzięki czemu sprawnie i skutecznie rozwiązuje problemy.
Wsparcie techniczne Mecaluxu – zalety
- Maksymalna dostępność: głównym priorytetem usług w zakresie konserwacji reaktywnej i prewencyjnej Mecaluxu jest zminimalizowanie nieplanowanych przerw i przestojów, aby maksymalnie zwiększyć ciągłość operacyjną magazynu.
- Całodobowe wsparcie: dzięki stałej dostępności zespołu wsparcia technicznego Mecalux zapewnia swoim klientom minimalny czas reakcji, umożliwiający sprawne zarządzanie i rozwiązywanie problemów.
- Działania zdalne i w siedzibie klienta: usługi Mecaluxu obejmują działania przeprowadzane zdalnie i wsparcie zdalne z planowanymi i awaryjnymi wyjazdami do magazynu klienta.
- Globalna pomoc: obsługa posprzedażowa jest dostępna dla klientów Mecaluxu na całym świecie dzięki rozbudowanej sieci biur technicznych.
- Doskonałość techniczna: zespół wsparcia technicznego i obsługi klienta składa się z techników i specjalistów doświadczonych w konserwacji prewencyjnej i rozwiązywaniu problemów związanych z systemami magazynowymi.
- Dostosowane rozwiązania: plany konserwacji są całkowicie konfigurowalne i skalowalne, dzięki czemu dostosowują się do wymogów każdej firmy i ewoluują wraz z rozwojem jej działalności. Wymagany zakres dostępności można dostosować na podstawie dostępnych opcji (Office, Basic, Silver oraz Gold).
Konserwacja reaktywna – usługi
Całodobowa pomoc i maksymalna szybkość reakcji w celu sprawnego rozwiązywania problemów
Wysoko wykwalifikowany zespół wsparcia technicznego Mecaluxu natychmiast reaguje na prośby o pilną pomoc ze strony klientów, mając na celu zredukowanie do minimum czasu przestoju magazynu i jak najszybsze przywrócenie normalnego działania obiektu. Całodobowa dostępność wykwalifikowanego personelu umożliwia szybkie i skuteczne rozwiązywanie problemów.
Konserwacja prewencyjna – usługi
Indywidualne plany prewencyjne zapobiegające przestojom magazynu
Usługi Mecaluxu w zakresie konserwacji i przeglądów mają na celu przewidywanie zdarzeń i ciągłą optymalizację magazynu, aby zapewnić maksymalną wydajność i wydłużyć żywotność systemów magazynowych. Działania zapobiegawcze są dostosowywane do potrzeb i wymogów klienta i minimalnie zakłócają normalne działanie magazynu, ponieważ działania zespołu technicznego są dostosowywane do harmonogramu i dynamiki operacyjnej pracy każdej firmy.
Pomoc techniczna w siedzibie klienta
Doświadczenie i wiedza Mecaluxu zawsze dostępne w magazynie klienta
Poprzez usługę obejmującą wsparcie na miejscu Mecalux zapewnia stałą dostępność zespołu technicznego specjalizującego się w zarządzaniu operacyjnym, monitorowaniu i konserwacji różnych automatycznych systemów składowania Mecaluxu w magazynie klienta. Omawiana usługa wzmacnia stabilność operacyjną instalacji, która osiąga bardzo wysoki poziom dostępności poprzez ograniczenie liczby awarii i przestojów.
Wsparcia oprogramowania – usługi
Rozwiązania w zakresie konserwacji i monitorowania optymalizujące wydajność oprogramowania logistycznego Mecaluxu
Usługi Mecaluxu w zakresie obsługi klienta obejmują różne zakresy wsparcia technicznego i konserwacji oprogramowania logistycznego, jakim jest system zarządzania magazynem Easy WMS. Umowy SLA o największym zakresie usługi zakładają całodobową dostępność techników oraz inżynierów oprogramowania przez cały rok, z czasem reakcji poniżej godziny.
Często zadawane pytania
Mecalux dysponuje szeroką gamą rozwiązań w zakresie konserwacji reaktywnej i prewencyjnej. Dzięki tym działaniom, które obejmują m.in. całodobowe wsparcie techniczne w celu szybkiego rozwiązywania awarii czy okresową konserwację magazynu, Mecalux zapewnia swoim klientom bardzo wysoki poziom dostępności swoich instalacji.
Tak, usługi w zakresie wsparcia technicznego i konserwacji Mecaluxu są dostosowywane do potrzeb każdej firmy. Klient może wybrać spośród różnych opcji świadczenia usługi w zależności od priorytetów, zakresu, dostępności, które najlepiej będą odpowiadać jego oczekiwaniom i charakterystyce jego działalności.
Dostępne opcje:
- Office: dostępność personelu wsparcia technicznego od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00 (nie obejmuje dni wolnych od pracy).
- Basic: dostępność personelu wsparcia technicznego od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 22:00 (nie obejmuje dni wolnych od pracy).
- Silver: dostępność personelu wsparcia technicznego od niedzieli od godziny 22:00 do soboty do godziny 22:00 (obejmuje dni wolne od pracy, z wyjątkiem niedziel).
- Gold: całodobowa dostępność personelu wsparcia technicznego od poniedziałku do niedzieli (obejmuje dni wolne od pracy).
Tak, Mecalux oferuje swoim klientom opcje harmonogramu, które obejmują usługę całodobowego wsparcia technicznego dostępnego 365 dni w roku. Jednakże, firmy, dla których stała dostępność wsparcia technicznego nie jest niezbędna (np. ze względu na brak zmiany nocnej) mogą skorzystać z opcji o bardziej okrojonym zakresie, z ograniczonym czasem dostępności usługi obsługi klienta.
Dzięki rozbudowanej sieci wsparcia technicznego i obsługi klienta, usługi posprzedażowe Mecaluxu dostępne są dla klientów na całym świecie.
Tak, Mecalux dysponuje zespołem techników specjalizujących się w zdalnym wsparciu technicznym, który natychmiast reaguje na każdą prośbę o pomoc, kontaktując klienta z wyspecjalizowanym personelem, który przeprowadzi wstępną ocenę zdarzenia i podejmie próbę rozwiązania go. Jeśli rozpoznany problem tego wymaga, technik może połączyć się zdalnie z systemami kontrolnymi magazynu klienta, aby wyświetlić podgląd urządzenia, którego dotyczy problem i wejść z nim w interakcję w celu naprawienia awarii. Jeśli interwencja podjęta przez zespół wsparcia zdalnego nie będzie wystarczająca, zespół techniczny Mecaluxu uda się do magazynu, w którym należy rozwiązać problem, najszybciej jak to możliwe.
Zapytaj eksperta