Zatrudniamy multidyscyplinarny, wielojęzyczny zespół zorientowany na klienta. Zespół ten nie tylko zapewnia zdalne wsparcie, ale także podróżuje po całym świecie, instalując nasze projekty. Rozwijając oprogramowanie, korzystamy z najbardziej zaawansowanych technologii, gwarantując tym samym najwyższą jakość wszystkich procesów.
-
Wstępne wymagania:
Analiza funkcjonalna, zdefiniowanie kryteriów akceptacji i roli każdego uczestnika projektu. -
Analiza GAP:
Badanie indywidualnego rozwoju dla każdego klienta. -
Rozwój:
Wdrożenie i zatwierdzenie dostarczanego oprogramowania. Plan testów zatwierdzających (uzgodniony z klientem) celem zapewnienia niezawodności instalowanego systemu. -
Szkolenie:
Plan szkolenia zapewniający zdobycie umiejętności obsługi Easy WMS przez personel pracujący w magazynie przed uruchomieniem systemu. -
Instalacja:
Wdrożenie oprogramowania. -
Modyfikacje:
Przeprowadzanie szczegółowych modyfikacji, od małych zmian na ekranie aplikacji po pełną migrację systemu. -
Wsparcie:
Pomoc po zakończeniu instalacji, w tym przy zewnętrznych zmianach systemu, które mogą wpływać na działanie WMS.