![Wsparcie zdalne Wsparcie zdalne](https://mecaluxpl.cdnwm.com/documents/20128/458410/Image+-+header+-+soporte-remoto.jpg/4fd9a0ef-bceb-d847-d84a-21538d6f95da?t=1644946805000&e=jpg&imdensity=1)
Mecalux w Raporcie Magiczny Kwadrant 2024 dla WMS
POBIERZ RAPORT
Zaangażowanie firmy Mecalux nie kończy się z chwilą uruchomienia systemu. Jeśli klient zakupił nasze oprogramowanie, firma oferuje kompleksowy serwis.
-
Zarządzanie licencjami
Otrzymuj aktualizacje i łatki. Mecalux stale inwestuje w ulepszanie i rozwijanie swoich rozwiązań programistycznych.
-
Wsparcie zdalne
Skorzystaj z pomocy serwisu w wybranym czasie. Podstawowa opcja obejmuje godziny od 8.00–16.00 od poniedziałku do piątku, bardziej rozbudowana wersja – nieprzerwane wsparcie 365 dni w roku. Każdy klient z aktywnym zarządzaniem licencjami może zamówić zdalne wsparcie.
-
Monitorowanie systemów
Zdalne wsparcie obejmuje również proaktywne monitorowanie za pomocą narzędzia Easy Monitor, które okresowo sprawdza działanie podstawowych elementów instalacji.