Wsparcie zdalne

Wsparcie zdalne

Gwarancja wysokiej dostępności systemu w każdej chwili

Skontaktuj się z nami

Zaangażowanie firmy Mecalux nie kończy się z chwilą uruchomienia systemu. Jeśli klient zakupił nasze oprogramowanie, firma oferuje kompleksowy serwis.

  • Zarządzanie licencjami

    Zarządzanie licencjami

    Otrzymuj aktualizacje i łatki. Mecalux stale inwestuje w ulepszanie i rozwijanie swoich rozwiązań programistycznych.

  • Wsparcie zdalne

    Wsparcie zdalne

    Skorzystaj z pomocy serwisu w wybranym czasie. Podstawowa opcja obejmuje godziny od 8.00–16.00 od poniedziałku do piątku, bardziej rozbudowana wersja – nieprzerwane wsparcie 365 dni w roku. Każdy klient z aktywnym zarządzaniem licencjami może zamówić zdalne wsparcie.

  • Monitorowanie systemów

    Monitorowanie systemów

    Zdalne wsparcie obejmuje również proaktywne monitorowanie za pomocą narzędzia Easy Monitor, które okresowo sprawdza działanie podstawowych elementów instalacji.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NASZYM EKSPERTEM

Zostaw swoje dane, a jeden z naszych ekspertów skontaktuje się z Tobą

Jednorazowo można dołączyć 5 plików graficznych lub dokumentów. Maksymalny rozmiar jednego pliku to 15 MB.