Intermark Packaging & Labelling, przenosi się do nowego magazynu w hiszpańskim mieście Terrassa. Dzięki przeprowadzce z 700 na 2500 m2 firma znacznie zwiększy pojemność magazynową i będzie w stanie przygotowywać większą liczbę zamówień. Mecalux wyposaży nowy obiekt w regały paletowe. Do rygorystycznej kontroli stanu magazynowego i efektywnego wykorzystania dostępnego miejsca będzie służyło oprogramowanie magazynowe Easy WMS wraz z modułami dodatkowymi Supply Chain Analytics Software i Multi Carrier Shipping Software.
Przenosząc się do nowego magazynu, Intermark Packaging & Labelling zamierza nie tylko zwiększyć możliwości składowania, lecz także unowocześnić zarządzanie ładunkami. Działaniom tym przyświeca jasny cel – szybsza i bardziej niezawodna obsługa klientów.
W poprzednim obiekcie firma zarządzała operacjami i stanem magazynowym manualnie, co wiązało się z dużym ryzykiem błędów. Teraz za kontrolę nad stanem magazynowym w czasie rzeczywistym i organizację składowania produktów w oparciu o ich cechy i wskaźnik rotacji będzie odpowiedzialne oprogramowanie Easy WMS. System będzie również kierował kompletacją zamówień oraz planowaniem tras operatorów, aby skrócić czas wykonywania przez nich operacji. Dzięki temu przygotowywanie zamówień i inne procesy magazynowe będą przebiegać sprawnie i bezbłędnie.
Mecalux zainstaluje dodatkowo dwa moduły rozszerzające funkcjonalności oprogramowania Easy WMS, pozwalające na większą kontrolę łańcucha dostaw Intermark Packaging & Labelling. Dzięki modułowi Supply Chain Analytics Software firma pozyska informacje o wejściach i wyjściach ładunków oraz kompletacji zamówień, aby móc wprowadzać zmiany zwiększające wydajność pracy. Moduł Multi Carrier Shipping Software umożliwi bezpośrednią komunikację Easy WMS z firmami transportowymi w celu skrócenia czasu doręczania przesyłek oraz wyeliminowania ewentualnych błędów.
Instalacja systemu Easy WMS firmy Mecalux pozwoli nam efektywnie zarządzać nowym magazynem w Terrassa, w którym połączymy nasze dwa centra logistyczne. Nowy magazyn będzie miał trzykrotnie większą pojemność, dzięki czemu będziemy w stanie przygotować od 170 do 200 wysyłek tygodniowo dla ponad 1300 aktywnych klientów. Cele, jakie zamierzamy osiągnąć poprzez ten nowy projekt to usprawnienie kompletacji, precyzyjna kontrola stanu magazynowego oraz optymalizacja wykorzystania powierzchni magazynowej.
Prawie 50 lat doświadczenia
Intermark Packaging & Labelling dystrybuuje swoje produkty do klientów przede wszystkim z Hiszpanii, Portugalii i Afryki Północnej. Dzięki umowom o współpracy z uznanymi na całym świecie producentami może oferować rozwiązania „szyte na miarę” i w konkurencyjnych cenach dla ponad 1300 klientów.