Aby zyskać lepsze perspektywy rozwoju, hiszpańska firma z branży e-commerce, Beself Brands, zdecydowała się wdrożyć w swoim magazynie w Valls (ok. 100 km od Barcelony) opracowane przez Mecalux narzędzia informatyczne: system zarządzania magazynem Easy WMS i jego rozszerzenie Multi Carrier Shipping Software. Oprogramowanie to zapewni bezpieczeństwo i rygorystyczną kontrolę stanu magazynowego oraz procesów, co pozwoli na usprawnienie kompletacji i wysyłki zamówień.
Easy WMS, zintegrowany z systemem ERP Navision, z którego korzysta Beself Brands, z chwilą przyjęcia towaru do magazynu będzie identyfikował każdy produkt i wyznaczał mu miejsce składowania na podstawie cech i poziomu rotacji. Znajomość i śledzenie dokładnej lokalizacji każdego ładunku umożliwi monitorowanie dostępności towaru w czasie rzeczywistym. WMS będzie ponadto kierował pracą operatorów, przekazując im dokładne wskazówki dotyczące wykonania poszczególnych operacji.
Multi Carrier Shipping Software to natomiast moduł rozszerzający funkcjonalności Easy WMS. Jego zadaniem jest ułatwienie i usprawnienie pracy operatorów w zakresie pakowania, etykietowania i wysyłki gotowych zamówień. Dużym udogodnieniem będzie integracja z firmami realizującymi dostawy (DHL i GLS), dzięki będą one otrzymywać z wyprzedzeniem wszelkie niezbędne informacje, takie jak np. liczba paczek i adresy odbiorców.
Poprzez wdrożenie Easy WMS chcielibyśmy zoptymalizować wszystkie procesy logistyczne i uzyskać 100% kontrolę nad składowanym towarem, aby nasz magazyn działał szybciej, bardziej elastycznie i niezawodnie.
Najlepsze doświadczenia podczas zakupów online
Firma Beself Brands powstała w 2009 roku, stawiając sobie za cel prowadzenie sprzedaży wyłącznie przez internet i zapewnianie swoim klientom najlepszych doświadczeń zakupowych. Na tej filozofii opiera się sukces firmy, która stale się rozwija, osiągając coraz wyższe przychody i powiększając swój zespół. Dziś Beself Brands posiada pięć marek własnych (Greencut, FITFIU Fitness, McHaus, Playkin i Lalaloom), dostępnych w jej sklepach internetowych i na różnych platformach sprzedażowych. Plany firmy na najbliższe lata to ekspansja na rynki zagraniczne oraz dalsze inwestycje zwiększające zadowolenie jej klientów.